2007-01-30

en ledsen tjej...

Jag har varit å gjort pricktest nu, för å se vad det är jag är allergisk mot och som pajjar mina ögon...

Min dröm har antagligen gått i kras...suck...så himla lessen. Att ja var björk- å gräsallergiker..de anade jag ju eftersom ja e så jävla allergisk under våren. Men att ja skulle vara hund- och kattallergiker..NÄE...de vill ja inte.

Men fattar inte, jag har ju haft en katt, men inte fått allergisymptom. Jag har i stort sett levt med hundar sen ja föddes...varför ska man helt plötsligt bli allergisk emot dem!?

Men ja kan ju göra som Tezzan säger, de e bara å nonchalera...låtsas om att det inte finns där! tänk på nått annat! haha...För min dröm, de e att få äga en liten söt voffsing, å inget ska få hindra den drömmen ifrån att bli sann! Får bara hoppas på att det inte stämmer då, att ja inte är allergisk mot katt å hund...de blev bara fel i pricktestet helt enkelt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad är ett pricktest? är det att kolla utslag? Usch då, håller tummarna för att du inte är pälsallergiker. Hade inte fixat det själv men vi hoppas på det bästa.

Anonym sa...

Nej usch å fy för pricktest, är riktigt tråkigt sånt där... väldigt tråkigt å höra att du e allergisk mot hundar, gör som Tezzan :)