2007-02-01

vacker eller grotesk?

Hmm..satt i photoshop en stund i dag. Satt å funderade på vad jag skulle ändra med mitt ansikte om jag skulle plastikopererade mig. Åsså ändrade jag allt de i photoshop med viss överdrivenhet...å resultatet ser ni ju här! Tänk nu på att bilden e medvetet överdriven..men kul ändå! haha! I love it! En söt Gollum?!

Annars i dag har de ju varit en rätt blandad dag. Var på föreläsning i morse som man kunde skitit i...lärde mig ju saker men...inga saker som ja kommer använda mig av i mitt kommande yrke. Sen gick ja hem med värsta motivationen! men den försvann ju lika fort som ni vet...

Men nu på kvällen så e de rätt najs igen! Men lite depp har allt funnits i dag. Å det har handlat om allt mellan himmel å jord...Allt från att ja kanske e superallergisk emot hundar till att jag känner mig så jävla ensam till att de e för långt kvar till lörda då ja ska ut å partajja! Ja..en typiskt tjej-depp-dag.

Imorrn däremot ska ja upp å gå på min kära träningsmaskin innan frukost! Å sen blir de till å packa å plugga heeela dagen. Å sen på lörda får ja äntligen gå ut å dansa igen!

Föresten. Är det att rekommendera att plastikoperera sig?! hihi...

5 kommentarer:

Anonym sa...

På pricken likt Angelina Jolie! =)

Anonym sa...

NO, NO, NO...du ska inte göra nåt...haha du är perfekt som du är..!
gumman tråkigt att du blivit allergisk =( ska jag köpa hem en sån robothund åt dig??
Nä förlåt! tänker på dig!
saknar dig!! puss frida

caniki cano sa...

Du ska absolut inte göra ngt. Bilden såg ut som en snevriden Donatella Versace! :) U look good just the way u r! :)

L8! sa...

Men Malin...du är fin som du är! De som plastikopererar sig är... jag vet inte vad, omänskliga. Stäva efter ett ideal som inte finns. Vi är alla unika även du! Gud va vuxet det lät men enlligt mej ...ja du vet, kanske;-)

Anonym sa...

oj oj oj.......vad pysslar du med....du har för mycke fritid helt enkelt....gör nått vettigt istället...sup skallenav dig å ha lite kul....eller ....hitta på nått med toy*beeeeep*....GRRRR!