2008-03-08

nu ska jag åka å träffa gud!

Haha! Ja i alla fall om man lyssnar på Sara! haha! Hon tycker ja e överdrivet nervös för att åka och hälsa på min moster. Hon jämför det med när hon ska på arbetsintervju! haha! Så hon kläckte precis ur sig "malin, nu ska du snart åka och träffa gud" Haha! Nej, så nervös e ja väl inte. Det är ju trots min moster, men vi har aldrig umgåtts. Och det som stör mig mest är att jag itne ens vet om ja kommer känna igen mina kusiner. Det känns så dåligt av mig.

Var ju å spanade på lägenheten i Årsta....och vi har tackat jA!! Så nu har vi en lägenhet i Årsta! härrejösses tänker ni, så mycket som ja svor åt årsta innan. Men shitt vilken vändning det blev när vi kom dit. Solen sken, fåglarna kvittrade och igelkottarna strosade gatan fram!! Huset var ett vanligt gulligt litet hyreshus. Lägenheten helt varm och inbodd. Det kändes som man kom hem när man klev in!! Vi lyckades till och med pruta på hyran! haha! underbart!

Och direkt när vi kommer hem. Då ringer telefonen. "hej, vill ni komma och titta på min lägenhet på sveavägen" Åh suck! Antingen går allt emot en, eller så går allt med en. Så är det och kommer väl alltid att vara! Men men, inget kontrakt är ju påskrivet. Så är svea underbar så....då kanske vi hamnar inne i stan trots allt. Who knows!

Nu ska jag iväg och hälsa på min moster!
Ha en underbar lördagkväll allihopa!

Inga kommentarer: