2008-06-04

guuud var roligt!

Såååå hiiiimla bra! här har ja tjatat om att ja måste till frissan å att ja velar på blond å brunette. åsså hittade ja en sida där man kan testa! Man var dock tvungen att ha en osminkad bild av sig själv där man inte har ngn lugg...å ja e ju tjejen med lugg! Eller tjejen som alltid tar bilder med käklinjen...så framifrån bild var svår att hitta. Så ni får nöja er med att se mig i brunt hår med lite blond lugg under...


Men ser ni hur bra ja passar i håret! I love it! Å sen har ja dessutom pimpat upp det lite! åsså har jasminkat mig virtuellt! så hiiimla coolt!

2 kommentarer:

ellan sa...

shit va skoj. va e detta för en sida? jag vill oxå testa hur jag ser ut i mörkt hår. har aldrig vågat färga men med hjälp av denna brilianta idé/sida så kanske jag ska bli brunett till hösten hmm vi får se. ge mig länken tack;) kram

Anonym sa...

Klart du ska få länken! www.dailymakeover.com The best site ever!