2009-01-13

Välkommen till kundtjänst vad kan ja hjälpa dig med?

- Jag har fått en felaktig faktura eftresom jag skulle få de tre första månaderna gratis.
- Inget vi kan hjälpa dig med, det är butiken som har missat att fylla i det erbjudandet på dig. Du måste gå tillbaka till den butiken och prata med dem.

Jävla TRE.
Hur i helvete ska de komma ihåg att de gav mig ett erbjudande för 1½ månad sen? jag bara undrar? För på de papprena som jag fick av dem står det absolut ingenting. Så jag tror ja e grundlurad.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Prova ringa kundtjänsten igen.. Jag har också tre och har alltid blivit bemött skit trevligt och de har alltid kunnat hjälpa mig, eller nästan iaf, ibland har man otur och stöter på en idiot som har pms eller ngt.. :S Lycka till..

Anonym sa...

Med stor erfarenhet av kundsupport inom telecom... OM du skulle få rätt är det av good will. Se alltid till att ha precis allting skriftligt om du får erbjudande etc samt ta namn på de personer som lovar saker... bara ett tips:)

Anonym sa...

ja SYND är det att man tror att de papprena som man skriver på faktiskt är det som man pratade om med försäljaren...ett misstag ja inte gör om. Men ska gå tillbaka och klaga hos dem! Det kan ja lova. OCh med min envishet i ena fickan och ett jävla gulligt leende i andra ska ja nog få min vilja fram!