2009-03-05

JIPPI!!!!

Dags att uttala sig om den fenomenala nyheten!!
och bekännelsen...skulle man kunna säga.
Inte ofta ja vill prata om vad ja drar för storlekar på kläder.
But here it comes.

I november köpte jag ett par jeans.
Jag hatar att köpa jeans i vanliga fall eftersom ja får ångest över storleken.
E aldrig kul att behöva välja det största butiken har.
Innan på VeroModa har jag handlat strlk 32 i midja...BIG. Ångestframkallande.

Shoppade TRE par jeans igår.
ett par i w29
ett par i w28
OCH ett par i w27.
Heeeeeelt jääääädra sjuuuuukt!!!!

(Jag tror dock att w29 är den korrekta strleken. å ja e superlycklig! typiskt tjjejigt!!)

Nu gäller de ju att inte fira med 25chipspåsar och gräddsåser.
Nu gäller de att hålla tempot uppe. så Kanske beach 2009 blir the year to be!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerar, måste vara nice!
Jag har utmanat dig i min blogg!
Följ länken för att anta utmaningen.

Anonym sa...

Jag förstod inte riktigt din utmaning?