2009-03-18

så inspirerande!

Har ni sett Nike reklamen?
Women vs Men
Den är så sjukt inspirerande
jag vill bara ut och springa å klå alla män!
tävlingsmänniskan i mig e heeelt klart vaken!

Så går ja in på hemsidan
tänker mig att ja ska kunna få ngn gratis stegräknare som direkt sänder mina steg till ngn dator som då kan göra att kvinnors steg ökar. Varför ja tänkte just så vet ja inte, men de låter väl ändå rimligt?

Men väl på deras hemsida e allt så krångligt
man måste signa sig som medlem och fylla i formulär
precis DÄR sprack min otroliga motivation

Men de som gjort reklamen e smartass-people

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är ju Nike+ som har satt igång den där tävlingen. Man måste köpa en liten grej/sändare som man lägger i ett par Nike skor. Den funkar som en stegräknare, du ställer in ditt långsammaste löptempo och ditt snabbaste. Sen räknar den hur långt du springer och samtidigt synkar den med din Ipod så du hör i lurarna hu långt du kommit. Du måste alltså ha både nikeskor och ipod, tyvärr.

Men visst ä de peppande!