2009-07-28

Saker jag lärt mig om mig själv senaste veckan

- är duktig på att busa, det är kul att vara galen och ha barnasinnet kvar
- är grym i poker
- inga problem att dela dusch med vänner
- är allergisk men klarar mig ganska fint utan allergipillerna
- gillar att bli nersprutad av champagne
- gillar Inte att bli nersprutad med sprite (det blir så klibbigt)
- gillar att vara busig (kanske dock inte är ngt nytt)
- gillar att bada med alla kläder på, inklusive skor
- gillar inte aha upplevelsen när man inser att skorna man badade med är förstörda
- kan sova hur som helst så länge ingen snarkar
- snarkar rejält när ja e förkyld
- är absolut inte en badkruka, först i varje gång!
- passar i manlig kavaj
- gillar inte att sova i pyjamas
- tycker om saffransås
- min baksmälla försvinner med hjälp av resorb
- jag är ännu inte för gammal för en "partyvecka"
- har lärt mig konsten att shotta utan att bli överförfriskad
- jag kan trötta på rosé, det var ngt jag inte trodde var möjligt
- att lägga sig på en gräsmatta och titta upp i skyn...det är fantastiskt, varför gör man inte det oftare?
- jag kommer åka tillbaka till gotland nästa år!

Inga kommentarer: